.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز

جذاب بودن سفر براي گروه مستند ساز

گروه مستند سازي سراج كه از طرف سيماي كشور براي پوشش سفر استاني رئيس جمهور به مازندران آمده بودند از هيچ صحنه و حادثه اي نمي گذرند نكته جالب اينجاست كه آنان ادعا دارند در تمامي سفرها حداكثر سه حلقه فيلم مصرف مي شود اماتا پايان روز اول فقط سه حلقه فيلم تصوير گرفتند.
تعمق برانگيز بودن سخنان رييس جمهور در مورد شوراها

سخنان رئيس جمهور حول محور شوراها تعمق برانگيز بود.
وي با اشاره به مشكلات شوراها افزود : شورا و شهرداري پست اداري و سياسي نيست و جايگاهي براي وكالت مردم است . براي اداره امور روستا و شهرها ، شوراها متعلق به مردم هستند. بايد در كنار مردم باشند. سالم سازي ، نظارت در شهرداريها براي مبارزه با تخلف ، فساد و سوء استفاده و احقاق حق مردم بايد در دستور كار قرار گيرد. مبادا شوراي شهري پيدا شود كه به دنبال كار سياسي ، باندبازي و پركردن جيب نزديكان خود باشد.
محور سخنراني احمدي نژاد در مازندران حول سه محور مكتب پيامبر با نگاهي به شرايط امروز جهان ، انتخابات و سازندگي بود.
همفكري پاي تريبون
درهنگام طرح مسائل استان و شهرستان ساري ، در وسط سخنراني رئيس جمهور لحظاتي آقاي احمدي نژاد استاندار مازندران آقاي ابوطالب شفقت را خواستند و در پاي تريبون به همفكري با وي پرداختند.
حاشيه هاي بدو ورود
معلوم نبود چرا شجاعي ، نماينده ساري خود را به فرودگاه هم نرسانده بود چرا كه به دليل كانديداتوري خبرگان ، وي نمي توانست در جايگاه ويژه حضور داشته باشند.
در فرودگاه دشت ناز ساري فقط آيت الله طبرسي ، ابوطالب شفقت ، و دو نماينده قائمشهر ، رعيت و نعمت زاده به استقبال رئيس جمهور آمده بودند.
رئيس جمهور در بدو ورود به استان مورد پرسش خبرنگاران قرار گرفت وي در پاسخ به پرسشي كه در مورد چهره ي خبرسازترين رئيس جمهور دنيا نام گرفته گفت : اين را شما خبرنگاران بايد پاسخ دهيد و من اظهار نظر نمي كنم .
ورودي فرودگاه بسيار شلوغ بود و ازدحام مانع از عبور و مرور مي شد. در حالي كه رئيس جمهور با هلي كوپتر به ساري پرواز كرده بودند.

مشكلات خبر نگاران
مشكلات براي ورود خبرنگاران در همه شهرستان ها وجود دارد در حالي كه استانداري براي هر خبرنگار كارتي را صادر نموده تا به تمامي جلسات ورود يابند اما متاسفانه بازرسين و مامورين ورودي ها آنها را قبول ندارند. نكته جالب در اين ميان در شهرستان ساري اتفاق افتاد كه خبرنگاران دقايق زيادي پشت درهاي ورودي ماندند واجازه ورود نيافتند در همين حال سردار شاليكار وارد شد و در برابر اين پرسش خبرنگاران كه چرا اجازه ورود نمي دهند در حالي كه كارت صادر شده است گفت : به شما كارت اشتباهي دادند و البته لبخند تلخي هم زد.
بيهوش شدن چند نفر از استقبال كنندگان
جالب ترين نكته سفر رياست جمهوري شور و اشتياقي است كه مردم براي نامه هايشان دارند.
در شهرستان هاي مختلف چندين نفر از استقبال كنندگان رئيس جمهور در ميان مردم بيهوش مي شدند و از بالاي نرده هاي حفاظ به سمت جايگاه آورده مي شدند تا به امداد رساني تحويل و نسبت به آنها اقدام شود.
بازار داغ عريضه نويسان
در جريان سفر احمدي نژاد به مازندران مردم بسياري نامه ها و مشكلات خود را براي رئيس جمهوري نوشتند اما نكته قابل توجه در بيرون از مراسم سخنراني رياست جمهوري اتفاق مي افتاد تعدادي از عريضه نويسان مبادرت به طرح مشكلات مردم در نامه ها مي كردند و در قبال آن مبالغي دريافت مي نمودند.
حاشيه هاي چالوس
در شهرستان چالوس تعداد كثيري از مردم منتظر ورود رئيس جمهور بودند .در ميان شعارهاي سرداده آنها جدايي غرب استان از استان مازندران نمود بيشتري دارد.

بچه كه عمر و نفسه كي گفته دوتا بسه
رئيس جمهور در جمع مردم تنكابن در مورد استان شدن غرب مازندران گفت: اگر شما جمعيت را برسانيد ما تصميمات مهم را خواهيم گرفت. وي در اين سخنراني افزود ما با توجه به طولاني بودن استان قصد جداسازي داريم امامشكلاتي همانند جمعيت نيز وجود دارد بايد منتظر ماند و ديد چه اتفاقاتي پيش روي غرب استان مازندران خواهد بود.

علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع " شمال نیوز " مجاز می باشد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.663 seconds.